BAŞARANLAR İÇİN İLGİ ÇEKİCİ KONULAR

Mükemmelliğin kökenleri

Zinde Yaşam

Bir kişinin merakı ile nasıl bir lider takviye edici gıda ürünleri markası doğdu?

Carl F. Rehnborg, insanların nerede ve nasıl yaşadığı ve bu unsurların sağlık üzerindeki etkileri arasındaki ilişkiyi ilk olarak 1920li yıllarda Çin'de fark etti. Carl, daha temiz bir hava ve taze yiyeceklere erişimi olan kırsal kesimde yaşayan insanların, şehirlerde yaşayan insanlardan daha sağlıklı olduğunu gördü. Hatta kasabada gezen ineklerin bile tamamen alfalfa ve temiz su tükettiğini, pırıl pırıl görünen derilerinin olduğunu ve çok kaliteli süt verdiklerini de fark etti.

Taze meyve, sebze ve diğer bitkiler ve bunların sağlık üzerindeki etkileri hakkındaki görüşü, bitkilerin söz konusu faydaları sağlayabilmek için bazı elementlere sahip olması gerektiği teorisine dönüştü. Bu elementler halen keşfedilme ve tanımlanma aşamasında ve Carl bunlara “ilişkili gıda faktörleri" adını verdi. Şimdi ise bizler bu bileşenlere bitkisel besin maddeleri diyoruz ve hangi bitkilerin ne türde bitkisel madde içerdiği hakkında daha fazla bilgiye sahibiz.

1920li yılların sonuna doğru Carl, araştırmalarına devam etti ve keşiflerinin, dengeli, besleyici bir diyeti desteklediği ve çökmek üzere olan bağışıklık sistemini kuvvetlendirmeye yardımcı olduğu konusunda tamamen haklı çıktı. Birkaç yıl sonra azmi ve kararlılığı meyvesini verdi ve vitamin kapsülleri ve mineral tabletleri formunda bir takviye edici gıda ürünü geliştirdi. Özü; alfalfa, su teresi ve maydanoz içeren özel bir konsantreydi. Bu takviye edici gıda ürünü, Kuzey Amerika'da 20 USD veya XX USD fiyatı ile piyasaya sunuldu, işte lider takviye edici gıda ürünü NUTRIWAYTM DOUBLE XTM* ismi buradan gelmektedir.

Yıllar içerisinde DOUBLE X, NUTRIWAY markasının çatısı altında doğanın en iyisi, bilimin en iyisi felsefesi ile gelişmeye devam etti. Piyasada olduğu geçen yetmiş yıl içerisinde özüne ait formül ve ambalajı defalarca değişti. NUTRIWAY, bu süre esnasında takviye edici gıda ürünleri arasındaki Avrupa'nın en güvenilir markalarından biri oldu ve DOUBLE X, dünyada en çok satan takviye edici gıda ürünü olarak listelendi.*

Bu kilit ürün şimdi, ABD Gıda ve İlaç İdaresi tarafından analiz edilerek kanuna istinaden 30'un üzerinde izin almış durumda. Bu izinlerden bir tanesi, en başından beri ürünün kurucusunun da inandığı üzere: DOUBLE X takviye edici gıda ürünü, potansiyel beslenme boşluklarını doldurarak dengeli beslenmeye yardımcı olur.

Siz de besin alımınızı desteklemek için bu yüksek kaliteli üründen faydalanabilirsiniz. DOUBLE X hakkında daha fazla gerçekler ile ilgili yazımızı okuyun ve müşterileriniz de anlatın.

* Kaynak: Euromonitor International Limited; RSP olarak perakende değer; tüm kanallar, 2016

İlgili içerik

NUTRIWAY'in başarı hikayesi

Zinde Yaşam

Devamı

Çerezleri, sayfamızda en iyi deneyimi yaşamanız için kullanmaktayız. Çerezler, tarayıcınız içinde saklanmakta ve web deneyiminizi kişiselleştirmenize yardımcı olmak üzere pek çok web sayfası tarafından kullanılmaktadır.

Ayarlarda herhangi bir değişiklik yapmadan web sayfamızı kullanmaya devam ederek çerezlerimizi kabul etmiş oluyorsunuz.

Anladım