Alışveriş sepeti (0) 0 Alışveriş sepeti

Alışveriş sepeti boş.

Teşekkürler! Alışveriş listeniz alışveriş sepetine transfer edildi.

Alışverişe gidin
BAŞARANLAR İÇİN İLGİ ÇEKİCİ KONULAR
© Getty Images

eSpring satışı için ipuçları ve araçlar

İş Hayatı

eSpring sistemini çok seviyorsunuz ve bu tutkunuzu müşterilerinize iletmek istiyorsunuz. Size destek olmak için buradayız!

Öncelikle, ürünü ve temel özelliklerini iyi bilmeniz gerekir. Teknik detaylarını öğrenmeden veya yeni çıkan eSpring Tasarruf Hesaplama aracı gibi dijital araçları kullanmaya başlamadan önce, müşterinizle bir görüşmeye başlarken yapmanız gereken üç temel şey var.

1. Müşterinizin ihtiyaçlarını tanımlayın

eSpring’in faydalarını sıralamak için ne kadar heyecan duyuyor olsanız da, bir danışmanlık görüşmesinin ilk adımı müşterinin söyleyeceklerini dinlemektir, böylece onların ihtiyaçlarını tanımlayabilirsiniz. Esas istekleri ve endişeleri anladığınızda, müşteriler konuyla ilgili bilgilerle ve doğru ürün çözümleriyle ilgilenmeye daha hevesli olacaklardır.

Bunu en iyi nasıl yapabilirsiniz? Açık sorular sorarak ve tabii ki dikkatle dinleyerek. Açık uçlu sorular "ne", "nasıl” ve "niçin"sözcükleri ile başlar. Bu sizin “evet” veya “hayır” gibi cevaplar yerine daha detaylı cevaplar almanıza yardım eder. Müşterinin size söylediklerini dikkatle dinleyin. Müşteriler kendilerine değer verildiğini hissetmelidir.

2. Kişisel bağ kurun

Sonraki adım, müşterinizle kişisel bir bağ kurulmasıdır. Müşterinizin ihtiyaçları bir eSpring ünitesi satın almak için sizin açıkladığınız nedenlerle aynı mıdır ya da benzer midir? O zaman öykünüzü onlarla paylaşın.

Faydaları açıklayın

Şimdi eSpring ünitesinin faydalarını müşterinizin ihtiyaçlarına yönelik şekilde açıklayın. Neden faydalara odaklanmalı? Bu Amway ürününün farkını yada benzersizliğini göstermektedir. Bu yaklaşım ürüne inanç yaratmakta ve müşterinin ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak çözümü sunmaktadır.

© iStockphoto

Danışmanlık uygulaması: ihtiyaçlarla faydaların uyumu

Bir müşteriyle görüşmeye hazır mısınız? Bir danışmanlık görüşmesi esnasında müşterilerin endişelerini eSpring avantajları ile nasıl karşılayarak uyum sağlayacağınızı gösteren bazı örnekler aşağıdadır:

Endişe:”Suyun kalitesi nedeniyle çeşme suyunu sevmiyoruz.”
eSpring avantajı: Kötü ne varsa yok eder. 140 potansiyel sağlığı etkileyen kirletici dahil 160’tan fazla kirleticiyi azaltır. Suyun kalitesini ve güvenliğini iyileştirmek üzere hastalıklara neden olan mikroorganizmaları büyük oranda elimine eder. daki Hepsinden daha güzeli tüm faydalı mineraller ve önemli doğal besin ögeleri gibi faydalı şeyleri suda bırakır.

Endişe: ”Süpermarketten ağır su şişelerini eve kadar taşımak hoşumuza gitmiyor.” eSpring avantajı: eSpring dünyanın en çok satılan ev tipi su arıtma sistemi markasıdır (Verify Markets şirketinin 2018 dünya satış araştırmasına
dayanmaktadır) ve bakımı kolaydır - sadece yılda bir defa veya 5.000 litreden sonra (hangisi önce gerçekleşirse) basit bir işlemle filtresini değiştirmeniz gerekir.

Endişe:”Plastik şişe satın almak istemiyoruz - çok atık oluşuyor ve çevreye zarar veriliyor.” eSpring avantajı: eSpring atık sorununu ve atık plastik şişelere bağımlılığı en aza indirmektedir. İleri teknolojisi ile günlük kullanımda hiç su israfına yol açmaz ve ayrıca plastiğin yaygınlaşmasını önler.

Endişe:”Şişe suyu masrafı bize fazla geliyor.” eSpring avantajı: eSpring tasarruflarını hesaplama aracının özelliklerinden biri size şişe suyu kullanımına dayanarak ne kadar tasarruf sağladığınızı göstermesidir. Bu noktada, aracı tanıtmak ve araçla ilgili konuşmak için uygun bir zamandır.


*UV kist yok etme işlevi Giardia ve Cryptosporidium kistleri içindir

eSpring Tasarruf Hesaplayıcısının kullanımı için üç ipucu

İpucu 1: eSpring Tasarruf Hesaplayıcısını iyice öğrenmeden önce aşağıdaki listeyi gözden geçirin:

  1. Müşterinizin yaşadığı şehir veya bölgede musluk suyunun ortalama m³ fiyatı.

  2. Müşterinizin yaşadığı şehir veya bölgede ortalama şişe suyu fiyatı - 1 litre fiyatını hesaplayın.

İpucu 2: Müşterilerinizin potansiyel maliyet tasarruflarını eSpring™ Tasarruf Hesaplayıcısı üzerinden kişiselleştirerek müşterilerinizle eğlenceli zaman geçirin. Mesela, tasarruf sonucu 1.500 kg ise bunu müşterinin mukayese edebileceği bir şeyle karşılaştırın - bir arabanın ağırlığıyla karşılaştırılabilir.

En iyi sonuçlar için kullanabileceğiniz veriler şunlardır:

  1. musluk suyunun ortalama m³ fiyatı

  2. litre başına ortalama şişe suyu fiyatı

  3. ev halkı - yetişkinlerin sayısı

  4. ev halkı - çocukların sayısı ve yaşı

  5. Önerilen su tüketimi

Bu parametrelere dayanarak hesaplama aracı size yaklaşık bir tahmin verecektir:

  1. eSpring yatırımının ne zaman geri döneceği

  2. her yıl başına maliyet tasarrufunun ne olacağı

  3. şişe suyu satın almayı bıraktıkları için bir insanın taşımak zorunda kalmayacağı kilogram tutarı

İpucu 3: eSpring danışma görüşmelerine iyi hazırlanmak için, müşterinizin ihtiyaçları ne olursa olsun, Amway Academy eğitimi, özel indirimler ve eSpring iletişimini takip edin. Bu konuyla ilgilenirken Amway Medyada bulunan eSpring videolarını da gözden geçirin. Danışmanlık görüşmenize bu içerikler de yardımcı olabilir.

Amway Academy size başarılı danışmanlık görüşmeleri diler!

Çerezleri, sayfamızda en iyi deneyimi yaşamanız için kullanmaktayız. Çerezler, tarayıcınız içinde saklanmakta ve web deneyiminizi kişiselleştirmenize yardımcı olmak üzere pek çok web sayfası tarafından kullanılmaktadır.

Ayarlarda herhangi bir değişiklik yapmadan web sayfamızı kullanmaya devam ederek çerezlerimizi kabul etmiş oluyorsunuz.

Anladım